מעי רגיז/ רגיש

IMG_5921

טיפול במעי רגיז IBS

תסמונת מעי רגיז היא תסמונת משולבת של מערכת העיכול ומערכת העצבים.

התלונה העיקרית היא כאבי בטן, קשיי עיכול, נפיחות וגזיםהבעיה מתגברת כאשר אנו נתונים בלחץ.

כל שינוי באורח החיים ובתזונה עלול להצית את כאבי הבטן, יתכנו שלשולים ועצירות לסירוגין

טיפול במעי רגיז IBS בשיטת RENEE PAINLESS

כיום לרפואה המערבית אין פתרון אמיתי לסובלים ממעי רגיש/ מעי רגיש.

טיפול בשיטת Renee PainLess  פותח בכדי לתת מענה אמיתי לסובלים ממעי רגיז

הטיפול מותאם אישית לכל מטופל ומשלב נטורופתיה, דיקור, רפואת תדרים ולייזר רך

התאמת תוכנית תזונה, צמחי מרפא, תוספי מזון

חיזוק ושיקום מערכת העיכול

בדיקת רגישות למזון וחסרים אינזימטיים

ללא כאב, טיפול במחטים או בלייזר רך ללא כאב כלל

ניסיון רב שנים בטיפול משולב לסובלים ממעי רגיז עם תמיכה שוטפת

שיחת ייעוץ ללא עלות לבדיקת התאמתכם לתוכנית

יתרונות הטיפול במעי רגיז בשיטת Renee PainLess

טכנולוגיה מתקדמת- לייזר רך, היפרתרמיה, רפואת תדרים

שילוב שיטות טיפול בהתאמה אישית- דיקור, נטורופתיה, לייזר רך, היפרתרמיה, ICS

טיפול ללא כאב- דיקור ללא מחטים, טיפול עדין ונעים

טיפול אישי- אין מטופלים אחרים במקביל אליך

שעות קבלה גמישות- זמינות תורים לאורך כל היום

תמיכה וליווי שוטפים- לאורך כל היום בוואטסאפ

מיקום נח ונגיש- בכפר סבא, רחוב התע”ש 10, חנייה ללא תשלום באזור

מחיר משתלם- מוכר ע”י חברות הביטוח, הנחה לסדרות ופריסה לתשלומים

לשיחת ייעוץ ללא עלות

טיפול עצמי במעי רגיז

הרגעו– מעי רגיש קשור למצב הרגשי שלכם ולסטרס. לכן כל שיטה שעוזרת לכם להרגע תתקבל בברכה. מדיטציה, דימיון מודרך, אמבט מפנק, הליכה בטבע, יוגה, ציור וכל שיטה אחרת שעוזרת לכם לפרוק את הרגשות התקועים ולהרגע.

הרבו בשתייה. עדיף מים וחליטות צמחים כמו קמומיל, מנתה, ג’ינג’ר, שומר, תה ירוק, מרווה, גרניום ועוד. הטעם המריר וריבוי הנוזלים עוזר להניע ולשטוף את מערכת העיכול.

אכלו נקי. הרבו בצריכת פירות וירקות, דגנים מלאים העשירים בסיבים והמנעו ככל האפשר ממזון מתועש, מטוגן, מעובד וסינטטי.

ספורט עוזר מאוד להמריץ ולהניע את מערכת העיכול, לא חייבים לרוץ מרתון, גם סיבוב של הליכה מתונה כ 20 דק’ תעשה את העבודה.

לנשום. זה לא ברור מאליו! הקפידו לעשות הפסקה של נשימות עמוקות. 6 מחזורים של נשימה ארוכה, החזקת האוויר והוצאה בקצב איטי של 6.

עיסוי בטן– בכיוון השעון. מתחילים הטבור ומגידים את היקף הספירלה ואז חוזרים לכיוון הטבור.

ארומותרפיה– אפשר להעזר בתערובת שמנים עם לבנדר, פלפל שחור, ג’ינג’ר, קמומיל , ציטרוס או כל שמן אהוב. המינון של שמנים אתרים הוא טיפות שמן אתרי לכף שמן נשא (שומשום, קוקוס, זית וכד’)

פרוביוטיקה. החיידקים הידידותיים שיעזרו לכם לפרק את המזון ולהניע את המערכת. חשוב לבחור בפורמולה טובה המכילה מגוון של חיידקים בכמות גדולה.

יומן תזונה– יתכן שיש לכם רגישות למזונות מסויימים. נהלו יומן תזונה ויומן כאב. נסו לאתר האם יש מזון שבאופן קבוע גורם לכאבי בטן ותחושת אי נעימות לאחר צריכתו. יתכן מאוד שהתגובה תהייה מאוחרת, אפילו עד 3 ימים ולכן חשוב לעשות רישום מדוייק.

בדיקת רגישות למזון– בדיקת דם פשוטה שאפשר לעשות בקליניקה ותוצאה מיידית שתעזור לכם לגלות מזונות שאתם רגישים אליהם.

פתח צ'אט
צרו איתי קשר!
היי! מה כואב לכם?