בלי כולסטרול, בלי סלמונלה, בלי זיהומים ובלי יסורי מצפון.

קבלו את החביתה הטבעונית המופלאה.

ניתן להכינה ממגוון קמחים ומאוד מומלץ לערבב מספר קמחים.

הקמחים המועדפים הם: קמח חומוס, קמח גונדי (חומוס קלוי) קמח עדשים אדומים, קמח עדשים שחורים ועוד..

המסה של החביתה עשויה מחצי כוס קמח עדשים וחצי כוס מים. זו כמות יחסית גדולה ומספיקה לשתי חביתות מפוארות.

מכינים את כל התוספות שאתם אוהבים: פטריות מטוגנות, בצל, עגבניות, עשבי תיבול, גבינה טבעונית ועוד.

יוצקים את תערובת הקמח והמים. מכסים עד להזהבה בחלק התחתון, הופכים בזהירות ובתאבון.

שימו לב לא להשתמש בכמות גדולה מדי של מסה במחבת, אנחנו לא רוצים פשטידה, אלא חביתה.

 

טיפ קטן מס’ 1-מי שמסתבך עם החביתה יכול לטגן אותה על בסיס של עלה סיגר. העלה ייתן טעם קריספי ובסיס יציב לחביתה.

ועוד טיפ מס’ 2- ניתן להחליף חלק מכמות קמח העדשים בקמח תירס או כוסמת.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן