רוצה טיפים לחיים בריאים?

מעי רגיז/ רגיש

מהי תסמונת מעי רגיז/ רגיש?

  • תסמונת מעי רגיז היא תסמונת משולבת של מערכת העיכול ומערכת העצבים.
  • התלונה העיקרית היא כאבי בטן, קשיי עיכול, נפיחות וגזים.
  • הבעיה מתגברת כאשר אנו נתונים בלחץ.
  • כל שינוי באורח החיים ובתזונה עלול להצית את כאבי הבטן
  • יתכנו שלשולים ועצירות לסירוגין

שיחת ייעוץ ללא עלות

התקשרו אלי

כתבו לי

טיפול במעי רגיז IBS בשיטת renee painless

  • כיום לרפואה המערבית אין פתרון אמיתי לסובלים ממעי רגיש/ מעי רגיש.
  • טיפול בשיטת Renee PainLess  פותח בכדי לתת מענה אמיתי לסובלים ממעי רגיז
  • הטיפול מותאם אישית לכל מטופל ומשלב נטורופתיה, דיקור ולייזר רך
  • התאמת תוכנית תזונה, צמחי מרפא, תוספי מזון
  • חיזוק ושיקום מערכת העיכול
  • בדיקת ריגשויות למזון וחסרים אינזימטיים
  • ללא כאב, טיפול במחטים או בלייזר רך ללא כאב כלל
  • ניסיון רב שנים בטיפול משולב לסובלים ממעי רגיז עם תמיכה שוטפת
  • שיחת ייעוץ ללא עלות לבדיקת התאמתכם לתוכנית

 

טיפול עצמי במעי רגיז IBS

  • הרגעו– מעי רגיש קשור למצב הרגשי שלכם ולסטרס. לכן כל שיטה שעוזרת לכם להרגע תתקבל בברכה. מדיטציה, דימיון מודרך, אמבט מפנק, הליכה בטבע, יוגה, ציור וכל שיטה אחרת שעוזרת לכם לפרוק את הרגשות התקועים ולהרגע.
  • הרבו בשתייה. עדיף מים וחליטות צמחים כמו קמומיל, מנתה, ג’ינג’ר, שומר, תה ירוק, מרווה, גרניום ועוד. הטעם המריר וריבוי הנוזלים עוזר להניע ולשטוף את מערכת העיכול.
  • אכלו נקי. הרבו בצריכת פירות וירקות, דגנים מלאים העשירים בסיבים והמנעו ככל האפשר ממזון מתועש, מטוגן, מעובד וסינטטי.
  • ספורט עוזר מאוד להמריץ ולהניע את מערכת העיכול, לא חייבים לרוץ מרתון, גם סיבוב של הליכה מתונה כ 20 דק’ תעשה את העבודה.
  • לנשום. זה לא ברור מאליו! הקפידו לעשותפסקה של נשימות עמוקות. 6 מחזורים של נשימה ארוכה, החזקת האויר והוצאה בקצב איטי של 6. 
  • עיסוי בטן– בכיוון השעון. מתחילים הטבור ומגידים את היקף הספירלה ואז חוזרים לכיוון הטבור. אפשר להעבר בתערובת שמנים עם לבנדר, פלפל שחור, ג’ינג’ר, קמומיל , ציטרוס או כל שמן אהוב. המינון של שמנים אתרים הוא  טיפות שמן אתרי לכף שמן נשא (שומשום, קוקוס, זית וכד’)
  • פרוביוטיקה. החיידקים הידידותיים שיעזרו לכם לפרק את המזון ולהניע את המערכת. חשוב לבחור בפורמולה טובה המכילה מגוון של חיידקים בכמות גדולה.
  • יומן תזונה– יתכן שיש לכם רגישות למזונות מסויימים. נהלו יומן תזונה ויומן כאב. נסו לאתר האם יש מזון שבאופן קבוע גורם לכאבי בטן ותחושת אי נעימות לאחר צריכתו. יתכן מאוד שהתגובה תהייה מאוחרת, אפילו עד 3 ימים ולכן חשוב לעשות רישום מדוייק.
  • פנו לטיפול! הבטן היא החולייה הראשונה בבריאות שלנו. אם לא הצלחתם לפתור את הבעייה כדאי להעזר באיש מקצוע. טיפול קצר ומדויק יכול להרגיע את הבטן ולשפר את איכות החיים.

 

סובלים ממעי רגיז? אולי גם זה יעניין אותך?

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן