הוא קל להכנה, סמיך, משביע ומלא בויטמינים ומינרלים. הוא עשיר בבטא קרוטן, נפלא לעור וקל לעיכול. מרק מושלם לימי החורף.

  • מטגנים בשמן זית שלל ירקות שורש כתומים: בטטה, גזר, דלעת, דלורית. אפשר להוסיף בצל סגול ושום.
  • מוסיפים מים עד לכיסוי ומבשלים עד ריכוך.
  • טוחנים לרמת הטחינה המועדפת (יש שאוהבים מרקם רך לחלוטין יש שאוהבים צ’אנקי).
  • מתבלים לפי הטעם: מלח, פלפל לבן, אגוז מוסקט, קינמון, ג’ינג’ר, בהרט..

תוספות לשדרוג

  • להוסיף בסיום הבישול חלב קוקוס
  • להוסיף בזמן הבישול מעט עדשים כתומות להעשרת הטעם והערך התזונתי
  • לפזר קרוטונים בזמן ההגשה
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן