כדורי שוקולד במידה נכונה

בתהליך של ירידה במשקל במסגרת תוכנית “במידה נכונה” אני ממליצה להפחית צריכת פחמימות ודגנים, בעיקר הדגנים שאנו כל כך מכורים אליהם כמו חיטה וגם התחליפים היותר בריאים שלהם כמו כוסמין ושיפון.

הסיבה היא פשוטה- פחמימות גורמות לעליית סוכר בדם, הפרשת אינסולין וקורטיזול ואגירת שומן ביטני. הם גם קשורים לשינויים הורמונלים אשר מעודדים אי סבילות של התאים ללפטין, שהוא הורמון השבוע ובכך פוגעים בתחושת השובע ומעודדים את תחושת הרעב.

בתור חובבת פחמימות מושבעת וקונדיטורית בעברי, קשה לי מאוד לוותר על מתוקים.

קוביית שוקולד אחרי ארוחה טוב היא MAST מבחינתי. אבל במסגרת תוכנית במידה נכונה שוקולד הוא לא אופצייה.

כמו תמיד אני לא מוכנה להיות במקום של לקחו לי. 

ברגע שאדם מרגיש שלקחו לו מה שהוא אוהב, זה סופה של הדיאטה. 

ולכן דרוש כאן שינוי חשיבה- מה יעשה לי טוב? מה יהיה לי גם טעים וגם בריא? מה יקדם אותי בתהליך ויעזור לי להגיע ליעדים ולמטרות שלי?

מתכון לכדורי שוקולד מופחתי פחמימות

  • חצי כוס שקדים טחונים
  • 1 כף חמאת שקדים / אגוזים
  • 1 כפית קקאו
  • 2 כפות קוקוס
  • סטיוויה לפי הטעם

מערבבים הכל ויוצרים כדורי שוקולד, מגלגלים בקוקוס וזוללים – במידה נכונה (-

אפשר להחליף את השקדים בכל אגוז אחר, רק שימו לב שכמות השומן עולה משמעותית.

לקבלת סדרת סרטונים שיעזרו לכם לרזות​

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן